![]() |
ChiptuningInformácieČo je chiptuning?Chiptuning je optimalizácia parametrov uložených v pamäti riadiacej jednotky motora, ktorú používa väčšina moderných automobilov. Zmenou dátových polí v pamäti riadiacej jednotky dosiahneme okamžitého zvýšenia výkonu a točivého momentu a vo väčšine prípadov aj zníženie spotreby do 10%. ![]() Prečo chiptuning?Charakteristické pole v riadiacej jednotke je výsledkom kompromisu prakticky pre celý svet. V rôznych krajinách sú rôzne prísne normy pre emisie, nekvalitného paliva. Automobily sú vyrábané v mnohotisícových sériách a toto charakteristické pole je nastavené s ohľadom na všetky automobily. Využitím všetkých skrytých rezerv je pre výrobcu nezaujímavé z hľadiska minimalizovania nákladov sériovej výroby. Dokážeme upraviť sériový software s ohľadom na životnosť motora s nárastom 15-25%. Prečo chipovať u nás?Diagnostikujeme vozidlo Pred úpravou aj po úprave je nutné urobiť diagnostiku motora, prečítanie porúch a logovanie dát počas jazdy. Iba takto sa dá zistiť či komponenty motora pracujú správne (turbo, vstrekovanie, snímače tlaku,..) Kvalitné nastavenie Upravujeme vždy na základe originálneho softwaru v RJ a modifikujeme dáta od stavu Vášho vozidla. Imobilizér ako aj ostatné nastavenia ostanú nezmenené. Originál softwaru ostáva v našej databanke, pre uvedenie do originálneho stavu na žiadosť zákazníka. Reset počítadla programovacích pokusov V riadiacich jednotkách VAG EDC16 pri programovaní dochádza k navýšeniu počtu programovacích pokusov vždy o 1. Preto robíme resetovanie počtu programovacích pokusov po úprave jednotky motoru naspäť na 0. Vďaka tomu neprichádzate o záruku. Neprídete o záruku Pokiaľ máte vozidlo ešte v záruke, ponúkame v prípade poruchy možnosť uvedenia softwaru do pôvodného stavu. Doporučujeme:*Dodržujte pravidelné výmeny oleja a používajte iba kvalitní olej . V žiadnom prípade neprekračujte intervaly výmeny oleja, naopak doporučujeme intervaly skrátiť. *Pravidelne vymieňajte vzduchový filter pri každej výmene oleja. *Tankujte kvalitné palivo, v prípade benzínových automobilov vždy s oktánovým číslom určeným pre dané vozidlo. *Pravidelne kontrolujte stav chladiacej kvapaliny a udržujte jej množstvo v optimálnom stave. *Nejazdite s vozidlom stále na plný výkon s pedálom plynu na podlahe. *Nevyužívajte zvýšený výkon, pokiaľ motor nemá potrebnú teplotu (90C). *Vyvarujte sa častému rozbiehaniu na plný výkon. *Kontrolujte tlak vzduchu v pneumatikách pre docielenie optimálnej spotreby a jazdných vlastností. *Pri dlhotrvajúcej jazde alebo agresívnejšej jazde nechajte vozidlo niekoľko minút bežať na voľnobeh, pre dochladenie motoru a turba.
|
![]() |
|
![]() |
![]() |